راه های طبیعی برای تسکین کمر درد در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

راه های طبیعی برای تسکین کمر درد در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک

بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک از کمر درد شکایت دارند. خوانده شده و پیدا کردن راه های طبیعی برای کاهش این علائم دارد. قبل از پیدا کنیم و راه های طبیعی برای از بین بردن درد در پشت، ما نیاز به پیدا کردن دلیل برای این است.

کمر درد، و کلیه پلی کیستیک

کمر درد یک علامت شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است. بسیاری از کیست های کلیه. با گذشت زمان، کیست رشد و رشد. کیست های کلیوی افزایش خواهد غشاء کشش، باعث درد های مختلف مانند درد پشت، درد و درد شکم جانبی، و غیره

یکی دیگر از علت کمر درد می تواند سنگ کلیه، که از عوارض شایع بیماری کلیه پلی کیستیک. این سنگ به حالب قرار می گیرند، مسدود کردن جریان ادرار، باعث درد شدید، که قابل مقایسه با بیماری کار.

عفونت کلیه می تواند باعث کمر درد در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک. درد به دلیل التهاب عفونی درد التهاب کپسول حساس که کلیه را احاطه کرده است رخ می دهد.

راه های طبیعی برای تسکین کمر درد در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک

بسیاری از راه های طبیعی برای تسکین کمر درد وجود دارد، اما ما باید به توصیه برخی از درمان های طبیعی است که کمک فشرده سازی کیست های کلیه و افزایش کیست کلیه دلیل اصلی این است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی - یک درمان طبیعی توسعه یافته جدید که به عنوان یک برنامه کاربردی خارجی کار می کند. این کمک می کند تا به بهبود گردش خون، که به بافت کلیه آسیب دیده اجازه می دهد تا خون و اکسیژن بیشتری برای بازیابی تعمیر.

طب سوزنی

طب سوزنی - یکی دیگر از راه طبیعی برای تسکین کمر درد، زیرا می تواند بدن کمک کند تا آزاد ماده ای است که به عنوان یک مسکن طبیعی عمل می کند.

علاوه بر این، کمک می کند تا برای ایجاد یک اختلاف فشار بین کیست خون و مایعات، کیست مایع مجبور به جریان به خون و در نهایت از طریق ادرار دفع می شود. این کمک می کند تا به طور طبیعی کیست های کلیوی را کاهش دهد.

برخی از گیاهان کمک به تسکین درد مزمن در یک راه طبیعی است. اگر شما از درد رنج می برند، شما می توانید ترک یک پیام یا ارسال ایمیل به Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر + 8،613،292،893،707، و ما را خوشحال و برای پیدا کردن یک لیست از گیاهان به مدت 48 ساعت می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: